Drukuj

Od dnia 26.10.2020 r. zmieniamy zasady pracy sali obsługi klienta w strefie czerwonej – Sieradz

Z powodu zakwalifikowania Sieradza do strefy czerwonej zmieniamy organizację pracy delegatury ŁOW NFZ w Sieradzu.

 

Zgodnie z komunikatem z dnia 16.10.2020 r. w strefie czerwonej znajdują się także sale obsługi ŁOW NFZ w Łodzi, Skierniewicach i Piotrkowie Trybunalskim. Ograniczenia na salach obsługi w tych miastach nadal obowiązują.

 

Skrzynka podawcza

Przed wejściem do sal obsługi klienta przygotowaliśmy skrzynkę podawczą:

Prosimy o pozostawienie w nich niezbędnej dokumentacji.

Pozostawione w nich sprawy zostaną rozpatrzone przez naszych pracowników.

Odpowiedź prześlemy pocztą na wskazany w dokumentach adres.

 

Co można załatwić na Sali Obsługi Klienta bez wizyty osobistej

Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego

Jak wyrobić kartę EKUZ

Jeśli chcesz wyrobić Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), prześlij wniosek mailem:

Wpisz na wniosku adres, pod który odeślemy Ci kartę.

Wniosek o EKUZ możesz złożyć też przez swoje Internetowe Konto Pacjenta

Certyfikat Tymczasowo Zastępujący EKUZ

Jeżeli potrzebujesz Certyfikatu Tymczasowo Zastępującego EKUZ, prześlij wniosek na adres: 

Wnioski Unijne

Leczenie planowane na podstawie przepisów o koordynacji

Jeśli masz pytania dotyczące karty EKUZ, Certyfikatu Tymczasowo Zastępującego EKUZ lub innych formularzy UE, zadzwoń: (42) 275-41-28

Zaopatrzenie w wyroby medyczne

Jak uzyskać refundowany wyrób medyczny

Jeśli chcesz potwierdzić zlecenie na wyroby medyczne, w pilnych sytuacjach prześlij zlecenie lekarskie (w formie skanu lub zdjęcia) na adres e-mail:

Można również złożyć zlecenie lekarskie w skrzynce podawczej na SOK w Sieradzu lub przesłać pocztą na adres:

Potwierdzone zlecenia bezzwłocznie odeślemy na wskazany adres pacjenta.

 Jeśli masz pytania dotyczące realizacji zleceń na wyroby medyczne, zadzwoń: (42) 275-41-29.

 

Dobrowolne ubezpieczenie

Jak ubezpieczyć się dobrowolnie. Pobierz wniosek

Wniosek o zawarcie lub rozwiązanie umowy dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego możesz wysłać pocztą lub elektronicznie przez ePUAP. Więcej informacji można uzyskać pisząc na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jeśli masz pytania dotyczące dobrowolnego ubezpieczenia, zadzwoń: (42) 275-41-66.

 

Leczenie uzdrowiskowe

Wszelkie sprawy związane z kierowaniem na leczenie uzdrowiskowe są załatwiane online lub korespondencyjnie oraz mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ze względu na ochronę danych osobowych, szczegółowe odpowiedzi na zapytania przesyłane drogą elektroniczną mogą być udzielane jedynie poprzez przesłanie zapytania za pomocą e-PUAP, a nie ze "zwykłego" adresu email.

Oryginał skierowania do uzdrowiska (jeśli lekarz sam go nie wysłał) wyślij listem poleconym na adres:

Łódzki OW NFZ w Łodzi,
ul. Kopcińskiego 58
90-032 Łódź

Skany skierowań nie są rozpatrywane i nie należy ich nadsyłać.

Jeśli masz pytania dotyczące wyjazdu do sanatorium, zadzwoń: (42) 275-40-83, (42) 275-40-89.

Skargi

Obecnie nie można złożyć skargi do protokołu podczas rozmowy z pracownikiem Sali Obsługi Klienta ŁOW NFZ w lokalizacjach w Łodzi, Piotrkowie Tryb. i Skierniewicach.

Skargi można przesłać:

Pilne sprawy, których nie można załatwić elektronicznie lub korespondencyjnie, a wymagają szybkiej reakcji, prosimy przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jeśli zgłoszenie zostało przesłane pocztą elektroniczną i nie zostało opatrzone podpisem elektronicznym, prosimy o:

Jest to niezbędne do sprawnego załatwienia zgłoszonej sprawy.

Źródło: Wydział Obsługi Klienta