Od dnia 29.03.2021 r. zmieniamy zasady pracy sal obsługi klienta w Łodzi, Piotrkowie Tryb., Skierniewicach oraz Sieradzu

 

Z uwagi na obostrzenia ogłoszone przez Ministra Zdrowia 25 marca br., związane z trzecią falą pandemii wirusa, zmieniamy organizację pracy Sal Obsługi Klientów ŁOW NFZ

Ważne!

Skrzynka podawcza

Przed wejściem do sal obsługi klienta do Państwa dyspozycji są przygotowane skrzynki podawcze:

  • w Łodzi - w budynku przy ul. Targowej 35 (parter budynku),
  • w Piotrkowie Tryb. - w budynku przy ul. Armii Krajowej 15 (II piętro),
  • w Skierniewicach - w budynku przy ul. Jagiellońskiej 29 (parter),
  • w Sieradzu – w budynku przy ul. Jana Pawła II 3 (II piętro).

Prosimy o pozostawienie w nich niezbędnej dokumentacji.

Pozostawione w nich sprawy zostaną rozpatrzone przez naszych pracowników.

Odpowiedź prześlemy pocztą na wskazany w dokumentach adres.

 

 

Co można załatwić na Sali Obsługi Klienta bez wizyty osobistej

 

Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego
Jak wyrobić kartę EKUZ

 

Jeśli chcesz wyrobić Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) prześlij wniosek mailem

 

  • Dla kart turystycznych:
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., bądź poprzez ePUAP (Identyfikator adresata: g2s1or6i3h) – dla kart turystycznych
  • Dla kart w związku z wykonywaniem pracy:

 

  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dla Klientów z Łodzi i okolic,
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dla Klientów z Piotrkowa Tryb. i okolic,
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dla Klientów ze Skierniewic i okolic,
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dla Klientów z Sieradza i okolic.

 

Wpisz na wniosku adres, pod który odeślemy Ci kartę.

Wniosek o EKUZ możesz złożyć też przez swoje Internetowe Konto Pacjenta

 

Certyfikat Tymczasowo Zastępujący EKUZ

Jeżeli potrzebujesz Certyfikatu Tymczasowo Zastępującego EKUZ prześlij wniosek na adres:

  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dla Klientów z Łodzi i okolic,
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dla Klientów z Piotrkowa Tryb. i okolic,
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dla Klientów ze Skierniewic i okolic,
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dla Klientów z Sieradza i okolic.

 

Wnioski Unijne

Wniosek o wydanie formularza S1 wyślij pocztą lub pocztą e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zagraniczny formularz np. S1 podlegający rejestracji w NFZ wyślij pocztą lub pocztą e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Leczenie planowane na podstawie przepisów o koordynacji

Wniosek o zgodę na leczenie planowane poza terytorium kraju wyślij pocztą na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Rakowiecka 26/30,
02-528 Warszawa


Jeśli masz pytania dotyczące karty EKUZ, Certyfikatu Tymczasowo Zastępującego EKUZ lub innych formularzy UE, zadzwoń:

  • Sala Obsługi Klientów w Łodzi - (42) 275-40-35,
  • Delegatura w Piotrkowie Tryb. - (42) 275-41-13, (42) 275-41-17,
  • Delegatura w Skierniewicach - (42) 275-41-25, (42) 275-41-24, (42) 275-41-44,
  • Delegatura w Sieradzu - (42) 275-41-28

 

Zaopatrzenie w wyroby medyczne

Jak uzyskać refundowany wyrób medyczny

Jeśli chcesz potwierdzić zlecenie na wyroby medyczne, w pilnych sytuacjach prześlij zlecenie lekarskie (w formie skanu lub zdjęcia) na adres e-mail:

  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - – dla Klientów z Łodzi i okolic,
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dla Klientów z Piotrkowa Tryb. i okolic,
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dla Klientów ze Skierniewic i okolic,
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dla Klientów z Sieradza i okolic.

 

Można również złożyć zlecenie lekarskie w skrzynce podawczej na SOK w Łodzi, Piotrkowie Tryb. lub Skierniewicach lub przesłać pocztą na adres:

  • dla Klientów z Łodzi i okolic
    Łódzkiego Oddziału NFZ w Łodzi,
    ul. Kopcińskiego 58,
    90-032 Łódź
  • dla Klientów z Piotrkowa Tryb. i okolic
    Delegatura ŁOW NFZ w Piotrkowie Tryb.
    ul. Armii Krajowej 15
    97-300 Piotrków Tryb.
  • dla Klientów ze Skierniewic i okolic
    Delegatura ŁOW NFZ w Skierniewicach
    ul. Jagiellońska 29
    96-100 Skierniewice
  • dla Klientów z Sieradza i okolic
    Delegatura ŁOW NFZ w Sieradzu
    Ul. Jana Pawła II3
    98-200 Sieradz

 

Potwierdzone zlecenia bezzwłocznie odeślemy na wskazany adres pacjenta.

 

Jeśli masz pytania dotyczące realizacji zleceń na wyroby medyczne, zadzwoń:

  • Sala Obsługi Klientów w Łodzi - (42) 275-41-92,
  • Delegatura w Piotrkowie Tryb. - (42) 275-41-13,
  • Delegatura w Skierniewicach - (42) 275-41-25, (42) 275-41-24, (42) 275-41-44
  • Delegatura w Sieradzu – (42) 275-41-29

 

Dobrowolne ubezpieczenie
Jak ubezpieczyć się dobrowolnie. Pobierz wniosek

Wniosek o zawarcie lub rozwiązanie umowy dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego możesz wysłać pocztą lub elektronicznie przez ePUAP. Więcej informacji można uzyskać pisząc na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jeśli masz pytania dotyczące dobrowolnego ubezpieczenia, zadzwoń: (42) 275-41-66.

 

Leczenie uzdrowiskowe

Wszelkie sprawy związane z kierowaniem na leczenie uzdrowiskowe są załatwiane online lub korespondencyjnie oraz mailowo (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)

Ze względu na ochronę danych osobowych, szczegółowe odpowiedzi na zapytania przesyłane drogą elektroniczną mogą być udzielane jedynie poprzez przesłanie zapytania za pomocą e-PUAP, a nie ze "zwykłego" adresu email.

Oryginał skierowania do uzdrowiska (jeśli lekarz sam go nie wysłał) wyślij listem poleconym na adres:
Łódzki OW NFZ w Łodzi,
ul. Kopcińskiego 58
90-032 Łódź

 

Skany skierowań nie są rozpatrywane i nie należy ich nadsyłać.

 

Jeśli masz pytania dotyczące wyjazdu do sanatorium, zadzwoń: (42) 275-40-83, (42) 275-40-89.

 

Skargi

Obecnie nie można złożyć skargi do protokołu podczas rozmowy z pracownikiem Sali Obsługi Klienta ŁOW NFZ w lokalizacjach w Łodzi, Piotrkowie Tryb. i Skierniewicach.
Skargi można przesłać:
pocztą tradycyjną na adres Łódzkiego Oddziału NFZ w Łodzi, ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź
za pośrednictwem platformy ePUAP

Pilne sprawy, których nie można załatwić elektronicznie lub korespondencyjnie, a wymagają szybkiej reakcji, prosimy przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jeśli zgłoszenie zostało przesłane pocztą elektroniczną i nie zostało opatrzone podpisem elektronicznym, prosimy o:

  • wskazanie imienia, nazwiska (nazwy), adresu wnoszącego, numeru telefonu kontaktowego
  • podanie danych pozwalających na zidentyfikowanie placówki, której dotyczy zgłoszenie (nazwa, adres)
  • precyzyjny opis zdarzenia/sprawy.

Jest to niezbędne do sprawnego załatwienia zgłoszonej sprawy.

 

Profil Zaufany i Internetowe Konto Pacjenta

Celem zapewnienia dostępu Klientów do Internetowego Konta Pacjenta, istnieje możliwość wizyty osobistej w Oddziale w sprawie potwierdzenia Profilu Zaufanego.
Wizyty osobiste odbywają się po wcześniejszym umówieniu telefonicznym na konkretny dzień i godzinę.

 

Jeśli chcesz umówić wizytę osobistą w Oddziale celem potwierdzenia Profilu Zaufanego i aktywowania Internetowego Konta Pacjenta, zadzwoń:

  • Sala Obsługi Klientów w Łodzi - (42) 275-40-35, (42) 275-41-92
  • Delegatura w Piotrkowie Tryb. – (42) 275-41-17, (42) 275-41-13
  • Delegatura w Skierniewicach – (42) 275-41-24, (42) 275-41-25
  • Delegatura w Sieradzu – (42) 275-41-28, (42) 275-41-29

 

Idąc na wizytę, pamiętaj o zabraniu ze sobą maseczki ochronnej a wchodząc na Salę Obsługi zdezynfekuj ręce!

Źródło: Wydział Obsługi Klienta