Drukuj

Zdjęcie nowej siedziby - Sali Obsługi Klienta ul. Targowa 35

 

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia zaprasza na

Salę Obsługi Klientów

w nowej lokalizacji przy ul. Targowej 35 w Łodzi

 

Z początkiem czerwca zaczyna działać Sala Obsługi Klientów w Łódzkim Oddziale Wojewódzkim NFZ i sale obsługi w delegaturach ŁOW NFZ. Będzie można m.in. potwierdzić Profil Zaufany, załatwić sprawę dotyczącą wyrobów medycznych lub uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ.

Mimo otwarcia sali nadal namawiamy do zdalnego kontaktu z oddziałem, np. przez internet.

Powrót do pełnej obsługi pacjentów będzie przywracany etapami.

W pierwszym pacjenci będą mogli

 

 

WAŻNE! Limit osób, które będą mogły przebywać jednocześnie na sali będzie uzależniony od liczby czynnych stanowisk. Jeśli sala ma 3 stanowiska do obsługi, wówczas maksymalnie tyle samo osób będzie mogło załatwić swoją sprawę w okienku.

 

Zarówno klientów i pracowników NFZ obowiązują nakazy sanitarne. Na salę zostaną wpuszczone wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos oraz zdezynfekują ręce. Stanowiska do obsługi klientów będą oddalone od siebie o minimum 2 metry. Po każdym pacjencie stanowisko, w tym przesłona chroniąca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.

 

Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych będzie czuwał wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny na sali.

 

Sala Obsługi Klienta w Łodzi

 ul. Targowa 35

 

SOK w Łodzi czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 16:00.

 

Delegatura w Sieradzu

 

Delegatura w Piotrkowie Trybunalskim

 

Delegatura w Skierniewicach

 

WAŻNE! Ze względów bezpieczeństwa, przed każdą salą znajdują się specjalne skrzynki, w których pacjenci będą mogli zostawić pisma, skargi i wnioski, bez konieczności wchodzenia do siedziby oddziału lub sali.

 

Mimo wznowienia obsługi klientów na miejscu w oddziałach nadal rekomendujemy kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Każdy oddział przygotował praktyczną listę numerów telefonów i adresów e-mail, za pośrednictwem których można załatwić sprawę. Ponadto do dyspozycji są elektroniczne skrzynki podawcze ePUAP (dla posiadaczy Profilu Zaufanego, czyli elektronicznego potwierdzenia tożsamości). Zapewniamy, że dla bezpieczeństwa Państwa danych skrzynki są odpowiednio chronione.

 

Zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne otrzymane od lekarza możecie Państwo przekazać bezpośrednio do sklepu medycznego lub apteki. ŁOW NFZ zdalnie potwierdzi takie zlecenie, co umożliwi Państwu odebranie wyrobów medycznych.

 Kontakt z oddziałem:

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Dr. Stefana Kopcińskiego 58,
90-032 Łódź

mail:

 

Przywrócenie pełnej działalności sal obsługi klientów będzie uzależnione od aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce. O wszelkich zmianach będziemy informować na bieżąco.

 Zachęcamy do korzystania z bezpłatnej całodobowej Telefonicznej Informacji Pacjenta: 800 190 590

 

Źródło: Wydział Spraw Świadczeniobiorców