wykrzyknik

 

W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów zmieniamy sposób obsługi bezpośredniej od 24 stycznia 2022 r. do odwołania.

 

Zmiana dotyczy obsługi klientów na sali obsługi w Łodzi przy u. Targowej 35 oraz Delegaturach ŁOW NFZ w Skierniewicach, Sieradzu i Piotrkowie Trybunalskim.

 

Obsługa będzie dostępna zarówno w formie telefonicznej, mailowej oraz stacjonarnej, po wcześniejszym umówieniu wizyty.

 

Więcej informacji jak załatwić sprawę w Funduszu od 24 stycznia 2022 r.

  

Jak skontaktować się z nami?

Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez wychodzenia z domu:

  • napisz maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590 
  • w indywidualnych sprawach merytorycznych zadzwoń pod numer:

    42 275 40 30 - centrala telefoniczna ŁOW;
    42 275 41 92 - informacja i zaopatrzenie;
    42 275 40 35 - EKUZ i leczenie zagraniczne;
    42 275 41 66 - sprawy ubezpieczeń i eWUŚ oraz ubezpieczenia dobrowolne;
    42 275 40 83 - oraz 42 275-40-89 leczenie uzdrowiskowe;
    42 275 41 68 - sprawy dot. szczepień, skargi.

  • w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer:

    42 275 41 45

  • prześlij do nas list na adres:

    Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Łodzi
    90-032 Łódź, ul. S. Kopcińskiego 58

  • skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek  - /g2s1or6i3h/SkrytkaESP

 

Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce doradca poinformuje Cię o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny dla Ciebie termin.

Źródło: Wydział Obsługi Klienta