W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów zmieniamy sposób obsługi bezpośredniej od 24 stycznia 2022 r. do odwołania.
Zmiana dotyczy obsługi klientów na sali obsługi w Łodzi przy u. Targowej 35 oraz Delegaturach ŁOW NFZ w Skierniewicach, Sieradzu i Piotrkowie Trybunalskim.
Obsługa będzie dostępna zarówno w formie telefonicznej, mailowej oraz stacjonarnej, po wcześniejszym umówieniu wizyty.
Więcej informacji jak załatwić sprawę w Funduszu od 24 stycznia 2022 r.
Jak skontaktować się z nami?
Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez wychodzenia z domu:
- napisz maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590
- w indywidualnych sprawach merytorycznych zadzwoń pod numer:
42 275 40 30 - centrala telefoniczna ŁOW;
42 275 41 92 - informacja i zaopatrzenie;
42 275 40 35 - EKUZ i leczenie zagraniczne;
42 275 41 66 - sprawy ubezpieczeń i eWUŚ oraz ubezpieczenia dobrowolne;
42 275 40 83 - oraz 42 275-40-89 leczenie uzdrowiskowe;
42 275 41 68 - sprawy dot. szczepień, skargi. - w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer:
42 275 41 45 - prześlij do nas list na adres:
Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Łodzi
90-032 Łódź, ul. S. Kopcińskiego 58 - skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek - /g2s1or6i3h/SkrytkaESP
Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce doradca poinformuje Cię o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny dla Ciebie termin.
Źródło: Wydział Obsługi Klienta