Drukuj

wykrzyknik

 

W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów zmieniamy sposób obsługi bezpośredniej od 24 stycznia 2022 r. do odwołania.

 

Zmiana dotyczy obsługi klientów na sali obsługi w Łodzi przy u. Targowej 35 oraz Delegaturach ŁOW NFZ w Skierniewicach, Sieradzu i Piotrkowie Trybunalskim.

 

Obsługa będzie dostępna zarówno w formie telefonicznej, mailowej oraz stacjonarnej, po wcześniejszym umówieniu wizyty.

 

Więcej informacji jak załatwić sprawę w Funduszu od 24 stycznia 2022 r.

  

Jak skontaktować się z nami?

Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez wychodzenia z domu:

 

Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce doradca poinformuje Cię o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny dla Ciebie termin.

Źródło: Wydział Obsługi Klienta