Od 1 grudnia 2019 roku mogą mieć Państwo przejściowe problemy z dodzwonieniem się na Telefoniczną Informację Pacjenta pod numer 800 190 590. Przerwa w dostępności TIP pod wskazanym numerem wystąpi ze względu na potrzebę przeprowadzenia prac serwisowych systemu i potrwa planowo do 2 grudnia.

Udostępniamy na ten czas numer zastępczy pod którym będzie można połączyć się  konsultantami Telefonicznej Informacji Pacjenta: 22 165 57 00 ( Uwaga! Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora). Mogą Państwo skorzystać również z formularza kontaktowego , czatu na stronie NFZ  , albo poczty elektronicznej (adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). O zakończeniu utrudnień poinformujemy odrębnym komunikatem.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Źródło:

Centrala NFZ