Obsługa klientów Łódzkiego OW NFZ
Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej, Delegaturach Łódzkiego Oddziału
Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
- Sala Obsługi Klientów w Łodzi
ul. Targowa 35
90-043 Łódź
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon 800 190 590 - Delegatura w Piotrkowie Trybunalskim
al. Armii Krajowej 15 (wejście od ul. Szkolnej)
97-300 Piotrków Trybunalski
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon 800 190 590 - Delegatura w Sieradzu
ul. Jana Pawła II 3
98-200 Sieradz
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon 800 190 590 - Delegatura w Skierniewicach
ul. Jagiellońska 29
96-100 Skierniewice
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon 800 190 590
Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:
- w poniedziałki od 8:00 do 18:00
- od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00
Sprawy, które możesz u nas załatwić:
- uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący
EKUZ; - potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
- podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
- potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu
uzdrowiskowym;
Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.
Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:
- e-Doradca NFZ https://e-doradca.nfz.gov.pl/
- kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP
- kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta - 800 190 590
Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Targowej 35
Na stanowisku:
- doradca klienta:
udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać - dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary
medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.
Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia
Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:
- uzupełnij formularz na stronie internetowej oddziału (https://wizyty.nfz-
lodz.pl/qmaticwebbooking/#/ ) lub - zadzwoń pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.
Źródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki
- Aktualności
- Internetowa rezerwacja wizyt
- Internetowe Konto Pacjenta
- NFZ bliżej Pacjenta
- Nocna i świąteczna opieka zdrowotna
- Gdzie się leczyć
- Sprawdź termin leczenia
- Jak się leczyć
- Profilaktyka
- Sanatorium
- Leczenie za granicą
- Poszkodowani w misjach
- O zdrowiu w mediach
- Informacje w języku migowym
- Zadaj pytanie
- Kontakt z oddziałem