Skip to main content

Dla pacjenta

Obsługa klientów Łódzkiego OW NFZ

Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej, Delegaturach Łódzkiego Oddziału
Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:

  • Sala Obsługi Klientów w Łodzi
    ul. Targowa 35
    90-043 Łódź
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    telefon 800 190 590

  • Delegatura w Piotrkowie Trybunalskim
    al. Armii Krajowej 15 (wejście od ul. Szkolnej)
    97-300 Piotrków Trybunalski
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    telefon 800 190 590

  • Delegatura w Sieradzu
    ul. Jana Pawła II 3
    98-200 Sieradz
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    telefon 800 190 590

  • Delegatura w Skierniewicach
    ul. Jagiellońska 29
    96-100 Skierniewice
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    telefon 800 190 590

Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:

  • w poniedziałki od 8:00 do 18:00
  • od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00

Sprawy, które możesz u nas załatwić:

  • uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący
    EKUZ;
  • potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
  • podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu
    uzdrowiskowym;

Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.

Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:

  • e-Doradca NFZ https://e-doradca.nfz.gov.pl/
  • kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP
  • kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta - 800 190 590

Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Targowej 35

Na stanowisku:

  • doradca klienta:
    udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
    doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
  • dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary
    medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.

Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia

Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:

Źródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki