Potrzebujesz spokoju i wyciszenia w czasie załatwiania spraw w sali obsługi klientów NFZ?
Odwiedź nas w czasie „Cichej godziny” w obsłudze.
„Cicha godzina” to czas ograniczenia bodźców wzrokowych i słuchowych, których nadmierne natężenie jest szczególnie uciążliwe dla osób w spektrum autyzmu.
Przyjdź we wtorek między 14.00 a 15.00
W każdy wtorek od 14.00 do 15.00 w siedzibie głównej Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ panują specjalne warunki. Światła są wygaszone lub przyciemnione, a telefony i komunikaty głosowe wyciszone. Rozmowy są prowadzone – zarówno przez pracowników, jak i klientów – w sposób cichy i niezakłócający spokoju.
Zarezerwuj dłuższą „cichą” wizytę
Osoby ze szczególnymi potrzebami oraz ich opiekunowie mogą także skorzystać z wydłużonego, 30-minutowego czasu obsługi w odizolowanym, wyciszonym pomieszczeniu. Zarezerwuj taką wizytę w swoim oddziale wojewódzkim NFZ. Możesz to zrobić przez:
- stronę internetową (kliknij poniżej w przycisk „Zarezerwuj wizytę”
- telefon – zadzwoń na numer 800 190 590 (Telefoniczna Informacja Pacjenta)
Źródło: Wydział Obsługi Klienta