Przypominamy, że zgodnie z § 6. Regulaminu korzystania z Portalu Narodowego Funduszu Zdrowia* użytkownik zobowiązany jest do wprowadzania kompletnych, rzetelnych i zgodnych ze stanem rzeczywistym danych oraz do ich bieżącej aktualizacji.
W związku z powyższym prosimy o uzupełnienie bądź uaktualnienie danych użytkowników Portalu Świadczeniodawcy oraz danych umożliwiających odzyskiwanie hasła dostępu. Bardzo istotnym jest, aby podać:
- adres e-mail użytkownika, który umożliwi ewentualne przesłanie nowego hasła do Portalu,
- pytanie i odpowiedź, które umożliwią samodzielne odzyskanie hasła.
Dane użytkownika oraz dane do odzyskiwania hasła można uzupełnić bądź uaktualnić w serwisie Administracja i opcje -> Dane użytkownika.
Przypominamy także, że hasło do Portalu należy zmieniać co 30 dni, w przeciwnym razie dostęp będzie blokowany automatycznie.
*Zarządzenie Nr 95/2011/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 19 grudnia 2011 r. zmieniające zarządzenie w sprawie korzystania z Portalu Narodowego Funduszu Zdrowia