Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia zaprasza na

Salę Obsługi Klientów

w nowej lokalizacji przy ul. Targowej 35 w Łodzi

 

Z początkiem czerwca zaczyna działać Sala Obsługi Klientów w Łódzkim Oddziale Wojewódzkim NFZ i sale obsługi w delegaturach ŁOW NFZ. Będzie można m.in. potwierdzić Profil Zaufany, załatwić sprawę dotyczącą wyrobów medycznych lub uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ.

Mimo otwarcia sali nadal namawiamy do zdalnego kontaktu z oddziałem, np. przez internet.

Powrót do pełnej obsługi pacjentów będzie przywracany etapami.

W pierwszym pacjenci będą mogli

 

  • potwierdzić zlecenia na wyroby medyczne
  • założyć Profil Zaufany
  • dobrowolnie ubezpieczyć się
  • otrzymać podstawowe informacje związane z działalnością NFZ.

 

WAŻNE! Limit osób, które będą mogły przebywać jednocześnie na sali będzie uzależniony od liczby czynnych stanowisk. Jeśli sala ma 3 stanowiska do obsługi, wówczas maksymalnie tyle samo osób będzie mogło załatwić swoją sprawę w okienku.

 

Zarówno klientów i pracowników NFZ obowiązują nakazy sanitarne. Na salę zostaną wpuszczone wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos oraz zdezynfekują ręce. Stanowiska do obsługi klientów będą oddalone od siebie o minimum 2 metry. Po każdym pacjencie stanowisko, w tym przesłona chroniąca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.

 

Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych będzie czuwał wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny na sali.

 

Sala Obsługi Klienta w Łodzi

 ul. Targowa 35

 

SOK w Łodzi czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 16:00.

 

Delegatura w Sieradzu

  • ul. Plac Wojewódzki 3 działa do 14.06.2020,
  • od 23.06.2020 r. w budynku „Centrum Biznesu Rondo”, ul. Jana Pawła II 3.
  • SOK czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 16:00. Czynna dla obsługi bezpośredniej od pierwszych dni czerwca 2020 r.

 

Delegatura w Piotrkowie Trybunalskim

  • Al. Armii Krajowej 15 (wejście od ul. Szkolnej).
  • SOK czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 16:00. Czynna dla obsługi bezpośredniej od pierwszych dni czerwca 2020 r.

 

Delegatura w Skierniewicach

  • ul. Jagiellońska 29
  • SOK czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 16:00. Czynna dla obsługi bezpośredniej od pierwszych dni czerwca 2020 r.

 

WAŻNE! Ze względów bezpieczeństwa, przed każdą salą znajdują się specjalne skrzynki, w których pacjenci będą mogli zostawić pisma, skargi i wnioski, bez konieczności wchodzenia do siedziby oddziału lub sali.

 

Mimo wznowienia obsługi klientów na miejscu w oddziałach nadal rekomendujemy kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Każdy oddział przygotował praktyczną listę numerów telefonów i adresów e-mail, za pośrednictwem których można załatwić sprawę. Ponadto do dyspozycji są elektroniczne skrzynki podawcze ePUAP (dla posiadaczy Profilu Zaufanego, czyli elektronicznego potwierdzenia tożsamości). Zapewniamy, że dla bezpieczeństwa Państwa danych skrzynki są odpowiednio chronione.

 

Zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne otrzymane od lekarza możecie Państwo przekazać bezpośrednio do sklepu medycznego lub apteki. ŁOW NFZ zdalnie potwierdzi takie zlecenie, co umożliwi Państwu odebranie wyrobów medycznych.

 Kontakt z oddziałem:

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Dr. Stefana Kopcińskiego 58,
90-032 Łódź

  • email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • ePUAP: /g2s1or6i3h/SkrytkaESP
  • Zaopatrzenie w wyroby medyczne tel. 42 275 41 92
  • Leczenie uzdrowiskowe tel. 42 27 54 089, 42 275 40 81, 42 275 40 83
  • Ubezpieczenie dobrowolne tel. 42 275 41 66
  • Weryfikacja statusu ubezpieczenia zdrowotnego tel. 42 275 41 65
  • Recepty (personel medyczny) tel. 42 275 49 32
  • EKUZ tel. 42 275 40 35 

mail:

  • EKUZ turystyczny: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • EKUZ na podstawie A1: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Przywrócenie pełnej działalności sal obsługi klientów będzie uzależnione od aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce. O wszelkich zmianach będziemy informować na bieżąco.

 Zachęcamy do korzystania z bezpłatnej całodobowej Telefonicznej Informacji Pacjenta: 800 190 590

 

Źródło: Wydział Spraw Świadczeniobiorców